דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העיקר הבריאות.. טיפים לחורף בריא 

מאת    [ 07/11/2010 ]

מילים במאמר: 1062   [ נצפה 2511 פעמים ]

 

העיקר הבריאות.. טיפים לחורף בריא

 

שלום יקרים, אמנם השנה בינתיים החורף לא ממש חורף, ובכל זאת חשבתי לתת לכם כמה טיפים מועילים לבריאות טובה, שטובים למעשה לכל השנה.

כלל ראשון- תחזוקה שוטפת: בניגוד לנוהל ה'ישראלי' של לחכות לרגע האחרון, ההמלצה שלי הינה להקפיד לאורך כל השנה על תזונה נכונה, שינה טובה, שתיית מים מרובה ופעילות גופנית מתאימה.

אך מעבר לאלה, אני ממליצה לקחת בקביעות ויטמין C אסטרולה, שנפלא גב לאנטי-אייג'ינג. אני לוקחת בקביעות 500 מ"ג מדי יום, ובתקופות של פוטנציאל רגישות- במינון כפול. מומלץ על הבוקר ובצהרים ולא מאוחר יותר בשל השפעה מעוררת.

חוצמזה לזמנים אקוטיים יש לנו קבוע בביתנו סירופ מופלא בשם "דיפנדר" אותו אני רוכשת בבית טבע 'הגליל' בת"א. זו מכת מחץ לענייני שפעת והתקררויות. מומלץ לתפוס את ההתקררות כשרק מתחילה, וכך לחסוך ימים של נזלת שיעול וחולשה.

עוד מוצר שעושה פלאות הוא ה'נוקסי-פלו' – מחיה מתים מיידי, אותו גיליתי בשנה שעברה. מעמיד על הרגליים ודוחה שפעות והתקררויות. פשוט נפלא! טיפות המשלבות אכיניציאה מצויינות אף הן.

כל אלה נפלאים גם לילדים- ויטמין C- ניתן להשיג למציצה בטעם תפוז, דיפנדר- חזק מדיי ומומלץ במינון נמוך לילדים קטנים בשילוב מיץ, והיתר בא בטיפות וניתן לתת לילדים בכיף.

מבחינת תזונה- לא ארחיב כעת, אך בכל זאת כמה טיפים: למרות היתרון בכמות ויטמין C בתפוזים, מומלץ להמעיט באכילתם משום שהיא גורמת לליחה מוגברת בגוף ולנטייה להתקררות. מסיבה זו מומלץ לקחת הויטמין בכדור. יש להמעיט במזונות המכילים סוכרים וקמחים, ולהרבות באכילת ירקות, מבושלים וחיים, במיוחד בזמנים שבהם אתם מרגישים בדרך לעוד התקררות או כבר בתוכה. מעבר לזה יש צורך בהתאמה אישית של המזון המומלץ לכל אדם.

 

לגבי חיסונים- אני אישית בעד לתת לגוף את החיזוק הנדרש כדי שיטפל בעצמו, ולא באמצעות חיסונים למיניהם, המחלישים את מערכת החיסון הטבעית של הגוף, אולם זה לשיקולכם האישי כמובן.

מעבר לאלה חשוב לזכור שפגיעה בגוף הפיזי מתחילה מחוסר טיפול נאות בגוף הרגשי, המנטלי והאנרגטי. כמה פעמים קרה שרציתם כל כך לנוח, או ליהנות מחוץ לעבודה השוטפת, ולא איפשרתם לעצמכם אפילו יום חופשה אחד? המערכת הרגשית שלנו זקוקה להזנה, וחוסר קשב לצרכיה גורם למערכת לקרוס ולהכביד על הגוף הפיזי, עד שאנו נאלצים לנוח, אך משלמים על כך מחיר של חולשה פיזית ושאר תופעות נזלתיות ואחרות.

יתרה מזאת, מסתבר שהאמירה "הגוף בוגד בי"- טעות ביסודה. זאת משום שהגוף הינו רק מראה המשקפת את מצב המערכות המצויות מעליו: הגוף הרגשי- מצב הרגשות שלנו, הגוף המנטלי- אופי המחשבות והאמונות  הפנימיות שלנו, והגוף האנרגטי- מצב שדה האנרגיה וכן מידת החיבור לחזון גבוה ולהגשמת הייעוד. תופעות גופניות הינן תוצאה של חוסר איזון בגופים שמעליהן, ולא אלה שיוצרות אותן מעצמן. למעשה הגוף שלנו הינו החיישן הכי מדוייק למצבנו הנפשי. אני מניחה שעניין זה דורש עיון מעמיק וארוך יותר, ולא כאן המקום לפרט.

ולענייני בריאות הילדים, העבודה שלנו ועוד:
בנותיי יודעות לאורך כל השנים שהן יכולות לא ללכת לביה"ס כשהן מרגישות צורך לנוח או סתם מתחשק להן להיות בבית, בלי צורך להפוך להיות חולות כדי שתהיה לכך לגיטימציה. ו.. הפלא ופלא.. הן ניצלו זכות זו בערך פעם בשנה, והעיקר- הן בריאות לכל אורכה!! כאשר אנו יודעים שיש לנו החופש לבחור, כבר אין למערכת הלא-מודעת לנו צורך ליצור מצב שיאלץ אותנו לבחור את מה שרצינו מלכתחילה ולא העזנו מכל מיני סיבות.

היפכו זאת להרגל, גם לגבי מקום העבודה שלכם. דעו כי אתם יכולים לפרגן לעצמכם חצי יום  או יום חופשי, ללא סיבה, פשוט כי אתם צריכים מזון לנשמה, ותגלו שיש לכם הרבה יותר מרץ וחשק להשקיע וליהנות מעשייתכם, וללא צורך לחלות כדי לממש זכות זו.

אצל ילדים, קטנים וגדולים (כולל אנו עצמינו..:), שווה לבדוק גם מה מעיק רגשית? ברוב הפעמים שבהן קיימתי שיחה עם בנותיי בשלב 'טרום מחלה', כשרק ראיתי שהן עייפות מהרגיל או מצוברחות, הצלחתי לסייע להן להבין מדוע הן מרגישות מועקה רגשית (אשמחה, לחץ, פחד, חוסר ביטחון וכד') וכיצד לטפל בזה, וכתוצאה מכך נמנעה התקררות.

לגבי ריפוי ממדרגה עמוקה עוד יותר- זה נושא שדורש כניסת עומק, אולם על קצה המזלג, אני הצלחתי לרפא את גופי מדלקות כרוניות ושאר ירקות, ע"י שיחות והתכתבות עם הגוף ועם האיבר החולה- טכניקה מופלאה, ע"י מדיטציות ועבודה אנרגטית, מודעות לקשר בין גוף-נפש, ריפוי גוף הרגש מפגיעות עבר, שינוי תבניות חשיבה ובחירה להקשיב עמוק פנימה, ו- ללכת אחר צו הלב ולהסכים להגשים ולעשות את  מה שאני הכי אוהבת – כעיסוק חיים.

זה להבין שמדובר בשינוי כולל של המערכות, גמילה מדרך חיים ש'צריך' לקיים, לדרך חיים ש'רוצה' לקיים, מתוך חיבור לנשמה ולאמת הפנימית. בקורסים שפיתחתי בשיטת אומגה אני מלווה כיום אנשים בנתיב כזה, ואכן הניסים והתוצאות פשוט יוצאות מן הכלל.

לסיום- זיכרו להזין את גוף הרגש שלכם. אני נגמלתי מביקורי רופאים וארון מלא תרופות, וכיום אני כבר 17 שנה בלי אקמול בבית.. זה כתוצאה משינוי חיים שבו בחרתי, דרך מודעות ובחירה בדרך חיים התואמת את יעוד חיי הגבוה. בחרו בחיים שלמים, שמחים ומלאי סיפוק, וגופכם יחווה בריאות חיוניות וגמישות. שהרי גוף ונפש- אחד הם.

לבריאות !
שלכם - אוריאלה

נ.ב

הכי חשוב: מדיטציה קצרה לבריאות טובה

שבו בנוחות, עיצמו עיניים, נישמו 2-3 נשימות עמוקות אל בית החזה ושחררו. אההה...

התחברו במחשבתכם למפל אור היורד אליכם ממעל, ומביא איתו אנרגיה של בריאות, איזון, חיוניות ומרפא.

אנרגיה זו נכנסת דרך קצה הראש, ומתחילה למלא את כל גופכם, שלב אחר שלב. כל מקום שאליו זורמת האנרגיה, מתמלא אור אהבה וריפוי.

דמיינו, שכל אנרגיה שאיננה משרתת אתכם יותר, כל אנרגיה של חוסר איזון- משתחררת כבועות-בועות מתוך המערכת שלכם, כך שמה שנותר הוא רק האנרגיה הצלולה שלכם.

כעת דמיינו את דמותכם למולכם. ראו כמה אתם קורנים אור..

דמיינו את עצמכם במיטבכם: הגוף שלכם בריא, אתם אנרגטיים מאד ושמחים.

אם ישנו איבר או אזור בגופכם הזקוק לריפוי כעת- פנו לאותו איבר, שאלו אותו באיזה אופן הוא מנסה לסייע לכם ע"י המחלה/ דלקת/ חוסר האיזון שלו? מהו המסר עבורכם? - היו בקשב, ואפשרו לכל 'קול פנימי' לכל מחשבה להיות נכונה עבורכם.

אימרו לאותו איבר שאתם מזרימים אליו אנרגיה קוסמית מרפאה, ועשו כן.

מלאו אותו ואת כל גופכם באהבה, היא כוח החיים המרפא. אין צורך להרגיש דבר, רק הזרימו האנרגיה ממעל, נישמו עמוק ותנו לה להיכנס. אנרגיה זו חכמה ותבונית, והיא מגיעה לכל המקומות הזקוקים לאיזון, פתיחה וריפוי כעת.

אימרו לעצמכם בתוך כך: " אני מסכים/ה לשחרר (מתוך כוונה לשחרר כל דלקת, כאב או מחלה).. יש לי בריאות טובה".

נישמו עמוק..

ולאחר שהתמלאתם באנרגיה זו, חיזרו לאט ובעדינות לתחושות הגוף, אתם חוזרים במלואכם ליום נפלא!

הינכם ברוכים!


לשאלון איבחון צ'אקרות- אמור לי מה מצב הצ'אקרות שלך ואומר לך מי אתה

לשיטת אומגה לריפוי, איזון ופריצת דרך

למדיטציות לאיזון

כותבת המאמר היא אוריאלה פז-מורין מפתחת שיטת אומגה-O.P.M. המהווה 'מכון כושר' אישי וכוללת כלים מעשיים וקלים להפעלה המשפיעים על איכות החיים, בגוף ובנפש ומאפשרים יצירת שינוי שפע והצלחה בקוצ'ינג עצמי. יוצרת סדרת 'מאסטר לייף בדמיון מודרך' למיגנוט מציאות רצויה בתחומי חיים שונים. מנהלת מכון אומגה- Coaching. הכשירה רבים מהמורים, היועצים והמטפלים בארץ. אתר הבית כולל עדכונים שוטפים, כתבות ומסר אישי: www.oriella.co.il טל': 077-503-20-80 דוא"ל: oriellaz@zahav.net.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב